Ulaganje u event management je ulaganje u budućnost!

Ulaganje u event management je ulaganje u budućnost!

Ulaganje u event management je ulaganje u budućnost!

Ulaganje u event management je ulaganje u budućnost!

Organizacija nekog događaja nije baš jeftin posao. Eventi su skupi, a oni izuzetni još i više.

No u stvarnosti je gotovo 100% zajamčeno da ćete sve uloženo uskoro nadoknaditi i da ćete napredovati. To možda neće biti odmah kao u slučaju direktne prodaje, ali ako se event uspješno odradi, svjedočit ćete povratu uloženog kroz 6 do 12 mjeseci.

Da, istina je! Postoje tri razloga zbog kojih morate vjerovati u to:

#FaktorDobrogOsjećaja

Svi mi se volimo povremeno zabavljati. Neki uživaju u upoznavanju novih ljudi, neki u ‘netwokingu’, drugi u hrani, a besplatno piće najčešće osvoji ekipu. Ako možete stvoriti priliku da na pravo mjesto dovedete prave ljude koji će se zabavljati, jednostavno morate to napraviti, jer upravo ta prilika je ono što ostaje dugo u sjećanju, ali i u medijima, na internetu,… Lijepo sjećanje sa Vašim potpisom.

 

#DobroVSLoše

Postoji razlika između dobrog i lošeg eventa. O dobrima ćemo slijedeći dan prepričavati prijateljima dok će se loši spominjati cijeli tjedan, možda i dulje. Ako mislite organizirati event, ključno je da shvatite svrhu i dobro to izvedete.

 

#UsmenaPredaja

Ako se potencijalni klijenti na Vašem eventu dobro zabave, oni će to sigurno nekome ispričati ili negdje objaviti što može poduplati ili utrostručiti broj ljudi koji odmah misle dobro o Vama i Vašem brendu. Stvorite priliku, dajte sve od sebe (sa Vašim potpisom) i ostavite gostima da pričaju! Jer oni će se zasigurno vratiti kada će trebati vaše usluge ili će vas pak preporučiti prijateljima.

U svakom slučaju, event management je jednak prodaji i najvjerojatnije jedan od najboljih oblika marketinga.

About the Author