Pet osjećaja koji stvaraju čarobne evente

Pet osjećaja koji stvaraju čarobne evente

Pet osjećaja koji stvaraju čarobne evente

Pet osjećaja koji stvaraju čarobne evente

Razlika između dobrog i izvrsnog eventa je u planiranju. Poslovni ‘control freakovi’ planiranje eventa najčešće doživljavaju kao mehanički proces, ne nužno toliko težak zadatak koji je zapravo samo kompleksan i zahtijeva kontrolu. No, svođenje planiranja na takav proces koji zahtijeva tek buđetiranje, kontrolu i krizni management obično rezultira osrednjošću – dobro isplaniranim eventom koji je dosadan.

 

Upravo su osjećaji ti koji evente čine izuzetnima. Osjećaji su gotovo uvijek rezultat suradnje stvaranja i interakcije u okruženju nekog događaja, a mogu se uključiti u proces planiranja eventa kako bi publika mogla doživjeti posebna i čarobna iskustva.

 

#Zabava

Bez obzira na prirodu događaja, ako u evente dodate element zabave uvijek ćete dobiti nezaboravne doživljaje.

 

#Frustracija

Ako imate djecu, znate koliko frustracija može biti moćna. Moć frustracije je neizmjerna.

Cijela marketinška industrija se bazira na managementu frustracije. Ako u planiranje eventa uvrstite i ovaj element zasigurno ćete i statičke sudionike potaknuti na veću interakciju. Dodavanjem frustracije utječete na doživljaj eventa čineći ga iznenađujućim.

 

#Iznenađenje

Iznenađenje je obično povezano sa frustracijom. Kada nešto što je uobičajeno završi sa iznenađenjem, osjećaj je nevjerojatan. Planirana iznenađenja mogu biti odličan dodatak u razbijanju rutine, a pozitivno utječu i na raspoloženje sudionika čineći ih sretnima.

#Iščekivanje

Iščekivanje je luksuz koji si mogu priuštiti samo određeni eventi. Ono dolazi s vremenom, sa prestižem i ugledom. To nije samo jedna od medalja koju zaradite na terenu. Iščekivanje treba njegovati pravim izborima:

  • sličan format koji se tijekom vremena mijenja samo u detaljima
  • dosljedna publika ili zajednica sudionika
  • vrhunsko iskustvo koje ispunjava osnovne potrebe sudionika
  • jedinstvenost i ekskluzivnost

#Spontanost

Kako postići spontanost? Poticanjem sudionika. Omogućavajući publici da sudjeluje, pjeva, pleše ili nešto slično, stvarate prostor za neočekivano.

 

Istina je da je planiranje bez osjećaja propuštena prilika, zato uvijek koristite osjećaje kao bitan začin savršeno isplaniranom eventu.

 

 

 

About the Author