Četiri razloga zbog kojih morate koristiti event marketing

Četiri razloga zbog kojih morate koristiti event marketing

Četiri razloga zbog kojih morate koristiti event marketing

Četiri razloga zbog kojih morate koristiti event marketing

Kompanije se odlučuju za sudjelovanje na eventima iz različitih razloga. Manjim tvrtkama je interesantno eksponirati se na nekom ‘live’ webinaru, dok veće imaju potrebu za ‘face to face’ interakcijom koju može ponuditi neka konferencija, festival ili pak opušteni business party.

Top razlozi zbog kojih morate pohađati evente

1. Jačanje brenda

Ključni razlog zbog kojeg se neka kompanija treba i mora odlučiti za sudjelovanje na nekom business događanju je izgradnja i jačanje vlastitog brenda. Event marketing svakoj kompaniji omogućava da iz prve ruke izrazi svoj identitet. Eventi su savršeno mjesto za dijeljenje i širenje svojih misli i ideja, a sudjelovajući na njima imate fenomenalnu priliku za prezentiranje sebe i svoje tvrtke na način koji želite i koji vam odgovara.

2. Generiranje leadova

Drugi važan razlog zbog kojeg morate sudjelovati na nekom događanju je upravo generiranje leadova. A najbolji način i prilika za to je event na kojem je prisutna i vaša target skupina. Pravi događaj vam omogućava interakciju sa grupom perspektivnih kontakata koje zanima vaš brend.

3. Angažiranost kupca/Upsell

Eventi nude visok stupanj angažiranosti kupca te priliku za pozitivne, osobne interakcije koje grade lojalnost. Isto tako, eventi su izuzetna prilika za njegovanje i održavanje postojećih kupaca. Izazov je dobiti pozornost vaših klijenata izvan svakodnevne radne vreve. A eventi su idalno mjesto za upsell jer vam pružaju mogućnost da vaše korisnike upoznate sa proizvodima ili uslugama za koje možda nisu znali niti su shvaćali da bi isti mogli zadovoljiti njihove potrebe.

4. Edukacija

Većina ljudi dolazi na evente zbog networkinga i edukacije. Bez obzira o kojoj vrsti eventa se radi, važno je prenijeti znanje koje će publika itekako cijeniti, a upravo to potiče vašu tvrtku da ide prema naprijed.

About the Author